Emaitzak: 6

Familia#
xxIrudi pertsonala 6

ES EU
Irudi pertsonala (6)
El principio de los colores complementarios en la mezcla sustractiva es igual al de la síntesis aditiva. Nahasketa substraktiboko kolore osagarrien printzipioa sintesi aditiboko bera da.

Materiala: Elektroestetika

Esto induce a establecer como colores base de mezcla sustractiva, los que en la síntesis aditiva son, en cambio, colores compuestos por la adición de dos luces primarias. Hala, sintesi aditiboan bi argi primario gehitzeagatik sortu diren koloreak nahasketa substraktiboko oinarrizko koloretzat ezartzen dira.

Materiala: Elektroestetika

El ojo humano ve siempre por síntesis aditiva; de dos radiaciones mezcladas, por ejemplo: una amarilla y otra azul, el ojo recibirá siempre una sola sensación: la verde. Giza begiak sintesi aditibo bitartez ikusten du beti. Nahasitako bi erradiaziotatik, adibidez, horia eta urdina, begiak sentsazio bakarra jasoko du: berdea.

Materiala: Elektroestetika

Las diferencias existentes entre las denominadas síntesis sustractiva y síntesis aditiva son: Hauek dira sintesi aditiboaren eta substraktiboaren arteko aldeak:

Materiala: Elektroestetika

La mayor saturación se obtiene, en la síntesis sustractiva, con los pigmentos puros, mientras que en el color luz o síntesis aditiva, observamos esta saturación máxima en el arco iris. Asetasun handiena pigmentu puruen bidez lortzen da sintesi substraktiboan; argi-kolorean edo sintesi aditiboan, berriz, ostadarrean hautematen dugu gehienezko asetasun hori.

Materiala: Elektroestetika

Los pigmentos son materias que absorben y reflejan las ondas luminosas interpretadas como color, pero puesto que no son realmente luz, la mezcla de ellos no produce el blanco como ocurre en la síntesis aditiva. Pigmentuak argi-uhinak xurgatzen eta islatzen dituzten materiak dira, eta kolore moduan interpretatzen ditugu. Baina pigmentuak ez dira argiak eta, horrenbestez, haiek nahasiz gero, ez dugu zuria lortzen, sintesi aditiboan lortzen den moduan.

Materiala: Elektroestetika